7.12.2014

Mitäs nyt


Nyt on mennyt loppuviikko vähän lörinäksi, kun juhlittiin hieman perjantaina ja lauantaina. Tuli syötyä chilipähkinöitä, sipsiä ja rieskarullia. No seuraavan kerran sallin itselleni herkkuja hieman jouluna ja sen jälkeen pidän herkkulakkoa. Salilla en ole kerennyt käydä montaa kertaa tällä viikolla, oikeasti tunnit ei vuorokaudessa riitä kaikkeen, sellainen pari kolme tai neljäkin tuntia lisää vuorokauteen olisi todella kiva.
Selkä on nyt taas kipeytynyt, ilmeisesti keskiviikon treenin johdosta, tein muutaman vatsalihaksen. Tästä nyt voi jo aikalailla päätellä, että se ei kestä paljoa mitään, ärsyttää. En pysty ollenkaan keskivartaloa treenaamaan kun selkä alkaa heti vihoittelemaan.

Olen miettinyt alkuvuodesta alkavia Fitfarmin superdieettejä, joita alkaa tammikuussa kaksi. Ajattelin, että voisi siihen osallistua, niin saisi alkuvuodesta kunnon startin laihikseen. Jotenkin vielä kun ne fitfarmin ruokavaliot tuntuvat järkevämmiltä kuin tuo minkä salilta sain, kun nykyisessä ei ole kasviksia ollenkaan ja jokaisella ruoalla pitäis syödä 90g proteiinia ja 25g hiilaria. Jotenkin on vaikeaa syödä kuusi ruokaa päivässä, mulle sopisi paremmin sellainen että se 3-4 ruokaa ja pari välipalaa.  Superdieeteistä olen lukenut paljon hyvää ja monet ovat onnistuneet sen kanssa ja kaikkeahan kannattaa kokeilla.




2 kommenttia:

  1. Mulle kans kelpais muutama lisätunti vuorokauteen. Ees 3tuntia, siinä ehtisinsalille ja lasten kans touhuta paremmin kans.
    Onko se sun salilta saama ruokavalio laihuttajalle tehty? Kuulostaa enempiki lihaksen rakentqjille tarkoitetulta. Jutan dietillähän on monet saaneet kilot pois. Netistähän löytyy se jutan laatima ruokavalio ihan ilmaiseksi, jos et halua ohjelmasta maksaa.
    Mulle nuo superdietit ei ole vielä ajankohtaisia. Ehkä keväämmällä jaksan enempi panostaa itseeni. Nyt koitan tasapainoilla kolmivuorotyön, lasten ja miehen jouluaattoon jatkuvan työputken kesken.
    Tsemppiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä ruokavaliota vähän muokattiin mun tarpeisiin, mutta luultavasti se on semmonen perus mitä ne jakaa kaikille, kun se kuuluu vuode sopimukseen. Olen nyt alkanutkin syödä tuon Jutan ilmaisen dietin ohjeen mukaan, se sopii mulle paljon paremmin.

      Poista