5.6.2014

Terveellisyyttä hakemassa



Tämä viikko on alkanut ihan suhteellisen hyvin, joka päivä olen jaksanut raahautua aamulla tai no päivällä herätessäni lenkille, sellaisia 2-3km lenkkejä on tullut tehtyä. Kävellen on taittunut suurin osa matkasta, mutta aina välillä olen ottanut pieniä 100-200metrin hölkkäpätkiä. Ei oikein vielä jaksa hirveenä, mutta toivonmukaan kunto pikkuhiljaa kasvaisi ja jaksaisi hölkätäkkin pidempään. Tänään vain alkoi polvea vähän särkeä kun aamulla yritin lenkillä hölkätä ja huomenna onkin lenkkivapaa, käyn vain pyörällä mutkan kaupungissa ( edestakainen matka n.3,5km) ja touhuan kaikkea muuta kivaa. Perjantaina sitten jos kävisi vähän pidemmän lenkin kävelemässä.
Tiistain lenkki
Aamulenkki tänään

Päivälenkki tänään


Ruokapuoli tuntuukin olevan minulla se haastavampi osio, kun liikunta on ihan mieleistä kuitenkin, mutta terveellinen ruokavalio on se ongelma. Makeat herkut maistuvat aivan liian hyvin, tuntuu siltä, että mut pitäisi laittaa johonkin karanteeniin, että en yksinkertaisesti herkkuja voisi syödä. Sen nyt olen päättänyt kesän ajaksi, että jäätelöä en itseltäni kiellä, toki kohtuudessa pitäisi pysyä, mutta kaikki muut herkut jää pois. Jäätelö on aina ollut se suurin houkutus, muistan kuinka jo pienenä hain pakastimesta salaa jäätelöitä kun tulin koulusta, ennen kuin muita oli kotona. No itsepähän olen itseni tähän pisteeseen päästänyt. Nyt pitää alkaa oikein urakalla testailemaan erilaisia terveellisiä ruokia, että löytyisi se oma itselle sopiva ruokavalio, kun mua ei ole luotu millekkään maitorahkaraejuustolinjalle :D no eikun vain kanaa ja kasviksia kehiin, ne ainakin on hyviä :D

Mutta nyt suuntaan peiton alle nukkumaan, sillä hyvät yöunethan kuuluvat terveelliseen elämään :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti